13-05-2017, 17:01
(Este mensaje fue modificado por última vez en: 13-05-2017, 17:03 por Chusss.)
(13-05-2017, 16:00)DE-ZETA-TE escribió:Pasadlo bien, disfrutad de esto (aunque sea sólo una P7) porque siempre ha importado mucho más el cómo que el cuánto...
... y nunca se sabe de cuánto tiempo uno dispone, para hacer cosas que de verdad son importantes y grandes, por pequeñas que parezcan...
Un abrazo y me alegro mucho de esta pequeña, gran, alegría. Por todos vosotros. Pero sobre todo por él.
Es muy importante todo lo que está sucediendo últimamente.
Mucho.
Una de esas cosas es que se ha ganado al publico americano, y con ello se convierte en un diamante para Liberty.
Un diamante cubierto del polvo que han dejado los cuatreros de la F1 al que tienen que sacar brillo, es decir, permitir que luzca en todo su esplendor.
http://blackflag.jalopnik.com/fernando-a...1795189359
There’s no doubt that two-time Formula One world championr, Fernando Alonso is the best driver in the worst car with a McLaren that failed him on his out-lap in Free Practice 1. Bizarrely, that McLaren F1 car held it together long enough to make into the final Qualifying 3 session and nab a seventh place start.
The Spanish Grand Prix is Alonso’s home race, so naturally, he wants to do well here.
“Maybe it’s the ovals,” Alonso told Sky Sports, joking about his decision to run off and do the Indianapolis 500 in an Andretti Autosport car equipped a Honda engine that actually works on a regular basis. “I learned to go fast on the straights!”
Alonso even gave a shout-out to his hardworking but ultimately hobbled team after qualifying. Collectively, McLaren’s Honda F1 power unit has moved beyond mere “letdown” status into a full-on disaster, but he does appreciate all the work they do to try to get it to work.
“They work so much, they changed so many power units in the first races,” Alonso told Sky Sports. “It feels so nice [to qualify seventh].”
It still feels weird to be excited about a McLaren only qualifying seventh, and Alonso beating a Force India, but it’s a small sign of progress that I’m sure will lead to an even larger crushing disappointment if and when the McLaren’s Honda engine fails us again. Such is the life of a McLaren F1 fan in 2017: we’re always hoping for a surprise in the form of the pretty orange F1 car not breaking for a change.
¿Sera posible que por una vez hayamos acertado de pleno fuera de los circuitos y le estemos torciendo el brazo a la vieja guardia?...¿o que deje de ser el perseguido y pase a ser el admirado y respetado?...y ya puestos a pedir, que lo fiche un equipo en condiciones joer...